2011. január 26., szerda

Mézeskrémes - ami nem az igazi

Gyerekként nagyon finom mézeskrémeseket ettem, ezért a hétvégén úgy döntöttem, sütök én is. Csak sajnos bevált receptem nem volt...

A nosalty-n találtam egy mézeskrémes receptet, és jobb találat híján, ennek fogtam neki. 12 személyre írta, gondoltam, ez elég lesz nekünk.

Az előírt mennyiségű alapanyagokból összegyúrtam a tésztát, és nagyjából ezen a ponton éreztem, hogy itt valami nem lesz jó. Ugyanis egy ici-pici gombócka lett a tésztát, amit négy részre osztva kellett kinyújtani - ez kb olyan, mint amikor a gyerekek gyurmával játszanak. El is kérhettem volna az ő játék sodrófájukat, mert az is elég lett volna a nyújtáshoz. Ehhez képest a darás krém hatalmas adag lett, a kétharmada a kukában kötött ki.

Amikor készen lett, megkóstoltam, és csalódottan állapítottam meg, hogy mézet nyomokban tartalmaz... Nem is volt finom :( Aztán másnap is vágtam egy szeletet, ez megmentette a süti becsületét, mert ekkorra már összeértek az ízek, a tészta beszívta a krémeket, puha lett az egész - de még mindig semmi méz hangulata nem volt.

Ettől függetlenül természetesen gyorsan elfogyott, innen is külön dícséret a családomnak, különösképp Férjemnek, akik lelkesen tolták be egyik szeletet a másik után - még ha nem is ütötte meg a süti az elvárható szintet.

A fényképek minősége elég pocsék, új a gép, és még meg kell tanulnom használni.

Plasztikai sebészet előtt:

Műtéti helyreigazítás után:


Szeletke:
Van valakinek bevált mézes krémes receptje?

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy újra írsz!!! Örülök a receptnek is, bár szívesen hallanék arról is mi is történt veled, veletek, mert jó régen nem írtál.
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Azért szeletben nem is olyan vészes! Itt egy bevált recept, próbáld ki, hátha neked is ízleni fog:
    http://mohakonyha.blogspot.com/2010/01/mezes-kremes.html

    VálaszTörlés