2011. szeptember 22., csütörtök

Lófej torta - nem a Keresztapa mintája alapján :)

Adél ötödik születésnapjára lófej tortát kért. Természetesen jöttek rögtön a megjegyzések, hiszen a lófejről mindenkinek a Keresztapa jut eszébe - és akkor itt és most megnyugtatnék mindenkit, hogy drága kislányomnak természetesen nem azt a motívumot sütöttem meg.

Suzi hozott nekem barna és fekete marcipánt, összesen majdnem egy kilót használtam fel a torta beborítására.

Úgy terveztem, hogy hétfő este megsütöm a tésztát, kedden pedig összeállítom és bevonom, hogy szerdán már csak odaadni kelljen. Természetesen hétfő este olyan fáradt voltam, hogy nem tudtam már nekiállni a sütésnek, így maradt minden kedd estére. Azt kell hogy mondjam, profizmusom netovábbja, hogy este fél 8-kor kezdtem neki a tortának, és 10 órára a képek a facebookon voltak, a konyha pedig ragyogott. Sőt, amíg sült a tészta, még ki is teregettem. Hát nem csodálatos? :)

Jól bevált módszerektől nem szívesen térek el: ezúttal is Sacher tortát sütöttem, mert gyors, egyszerű és jól formázható. A lovacska kislány-ajándékhoz méltóan díszeket és csillámot kapott a sörényébe, ezen természetesen össze is kaptak gyorsan a gyerekek, hogy kinek jut vagy nem jut pillangó a paci sörényéből.

És akkor jöjjön két kép, egy az ünnepelttel, egy pedig maga a torta:


1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, látszik a lányodon milyen büszke is a lovára és ezzel együtt rád, hiszen te csináltad. :o)

    VálaszTörlés