2010. július 21., szerda

Égetett tészta és a maradék mascarpone


Krk csodás öblében egy teraszon ülök, és a laptopról felpillantva a tengert látom - az egyetlen szépséghibája a dolognak, hogy alig múlt hajnali öt, a Legkisebb Drágaság pedig úgy döntött, hogy ideje lenne felkelni. De ha már úgysem alhatok, eszembe jutott, hogy legalább bepótolhatnám a lemaradásomat.

Nyaralás előtt gyorsan ellenőriztem a hűtőt, és szétválogattam a tartalmát aszerint, hogy lejáratközeli, de még kibírja mire hazaérünk, soká jár le vagy gyorsan meg kell-e enni. Találtam két doboz mascarponet, ami a harmadik csoportba került, így elkezdtem ötletelni, hogy mire kéne felhasználni. Eszembe jutott, hogy már régóta ki szerettem volna próbálni Gigi receptjét, amit felhívásomra anno bekommentelt.

Betartottam az előírásokat és minden trükköt, de sajnos mégsem lett levegős a fánk belseje - úgy látszik, gyakorolnom kell még. Mivel nem volt levegős belül, hát a tölteléknek magam vájtam lukat a tésztában, jelentem, így is nagyon finom volt, csak némileg macerásabb az elkészítés :) A mascarponet kávéval és tojással kevertem ki, hűtőbe tettem, hogy kenhetőbb legyen az állaga. Díszítésnek málna került a kis fánkocskák tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése