2011. február 6., vasárnap

Maradt egy kis brownie...



A múlt heti brownieból megmaradt néhány szeletet szépen kistányérra tettem és gondos háziasszonyként letakartam. Nem kellett volna. Gondos háziasszony férje ugyanis nem rendelkezik röntgenszemekkel, hogy átlásson a konyharuhán, így nem vette észre a sütit, ami azóta rendesen ki is száradt.

Úgyhogy express recycling projektet indítottam, és mivel mostanában csokit csokival ennék szívem szerint, a brownie is csokihabot kapott a tetejére.

Találtam egy jónak tűnő receptet, csak nagyon kicsit módosítottam rajta, az is inkább a javára vált szerintem.

Pohárba daraboltam a brownie maradékot, majd félretettem. A tojássárgát cukorral kikevertem, közben a vízfürdő felett összolvasztottam a csokit és a vajat, a robotgép pedig ezalatt felverte kemény habbá a tojásfehérjét. Végül az egészet összeöntöttem, közben pedig félúton megfűszereztem: reszelt citromhéj, narancshéj, gyömbér és fahéj került bele. Ráöntöttem a kész szószt a sütidarabokra, díszítésként még reszeltem rá browniet és fahéjas cukorral szórtam meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése