2010. május 14., péntek

Közkívánatra Sacher recept

Mivel igen nagy az érdeklődés iránta, íme a Sacher torta receptje, amit Zsuzsitól kaptam:

Hozzávalók:
6 tojás
24 deka cukor
15 deka liszt
2 deka cukrozatlan kakaópor
10 deka étcsoki kockázva
15 deka olvasztott vajSorkizárás1 tk szódabikarbóna

A tojások sárgáját kikeverem a cukorral, az olvasztott vajjal és az étcsokival. A lisztet összekeverem a kakóporral és a szódabikarbónával, majd hozzáadom a vajas masszához. Közben felverem a tojások fehérjét, és hozzáadom a többihez. 150 fokon sütöm, kb 45-60 percig.

Ugye milyen gyors és egyszerű?

Miután kihűlt, ketté vagy háromba vágom (rendszeresen inkább csak ketté, mert elég béna vagyok a piskótaszeletelésben, erről hétfőn Katám is meggyőződhetett, én figyeltem a kés egyik végét, ő a másikat, és 5 másodpercenként kellett szóljon, hogy már megint lefelé haladok és nem egyenesen). A lapokat baracklekvárral kenem, összeillesztem, aztán bevonom az egészet marcipánnal vagy csokimázzal.

Ha csokimázzal borítom, akkor takarék lángon összefőzok 2 ek kakaóport, 10 deka vajat, 10 deka cukrot és 1 ek tejet, aztán öntöm a kihűlt piskótára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése