2010. május 1., szombat

Amiért igazán jó felnőttnek lenni...

... az természetesen az, hogy annyi nyers tésztát ehetek, amennyit csak akarok:)Nagyon szeretem a nyers tészát, a cukorral és citromlével felvert tojásfehérjét, és az egyéb félkész konyhai nyalánkságokat. Amikor még kicsi voltam, anyu a fél szemét mindig rajtam tartotta, hogy maradjon tészta a sütibe is, ne egyem meg előre az egészet, és hogy ne csapjam el a hasam! Én lelkesen ajánlgattam, hogy majd én csipegetem a csipetke tésztát, ennek az lett persze az eredménye, hogy a levesbe nem sok jutott. Ma viszont már senki nem szól rám, így alacsonyabbak a sütik a szokásosnál, és rendszeresen fáj a hasam a sütés után, de megéri :)

Ma citromtortát készítettem, a díszítés még hátravan, holnap jövök a kész tortával és a képekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése