2011. december 28., szerda

Dani kívánságlista 2) Zserbó - ezúttal karácsonyfa formájában


A zserbó Dani nagy kedvence, természetesen szerepelt a karácsonyi sütis kívánságlistáján. Már van egy zserbós poszt itt a blogon, úgyhogy a receptet ott megtaláljátok. A különbség mindössze annyi, hogy bár most sem volt rumaromám, ezúttal nem hagytam ki a rumos tejes locsolgatást, hanem rendes rumot kevertem a tejbe. Annyira más lett tőle a végén a süti, hogy azt hittem, még nem próbáltam ki Évi receptjét, épp lelkesen készültem megírni a receptet ide, amikor észrevettem, hogy már megsütöttem és posztoltam is ezt a verziójú zserbót. A rumos tejet nem sajnálva egy igazán puha és omlós süti lett a végeredmény.

Valószínűleg itt az ideje a kavinton kúrának, ha már azt arra sem emlékszem, hogy kipróbáltam egy receptet. Teljesen meg voltam róla győződve, hogy Évi receptjét még soha nem kerestem vissza a leveleim között, soha nem nyomtattam ki és igazán még soha de soha nem sütöttem meg. Még jó, hogy itt a blog, mint amolyan külső memóriaegység.

A gyerekek múlt héten végig itthon voltak, így a sütésbe igyekeztem bevonni őket, ami főleg abból állt, hogy én sütöttem, ők pedig díszítettek. Ennek eredménye a karácsonyfa alakú zserbó lett. A pogácsa meg hullócsillag alakú lett. Arról nincs kép, úgyhogy elégedjetek meg a karácsonyfa-zserbóval. És ne sajnáljátok a receptből a rumostejet, mindent megváltoztat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése