2010. március 19., péntek

Felöltöztetett torták

Miután Dávid elment oviba, nekiláttam a torták befejezésének.

A kukactorta bevonása és díszítése sokkal izgalmasabbnak tűnt (és az is volt:)), ezért ezzel kezdtem. Az első feladat az volt, hogy az egész tortára rátegyem a fehér marcipán réteget. Ehhez egy kiló marcipánt nyújtottam vékonyra (ez igazi izommeló, úgyhogy ma kihagyhatom a gyúrást:)), majd ráemeltem a tortára:



Ezután következett a kukac arcocskája: barna marcipánból készítettem szemet, szájat és csápokat. A csápok marcipánnal bevont hurkapálcák, és ezzel a trükkel készültek a lábak is. Áron kapott még alig pár hetesen anyutól egy édes színes kis kukacot, és ez a plüss adta az ötletet, hogy a tortakukacnak is készítsek kalapot, és öltöztessem fel színesen:



Ez egyébként egy hatalmas torta, bizonyítékul megkértem Adélt, álljon a torta mellé, hogy látszódjanak az arányok. :)

A rendőrautó torta is elkészült, de most ebédeltetni kell családot, úgyhogy azt majd később teszem fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése