2010. március 17., szerda

Cukormázas muffin




A muffin receptjéért sosem lehetek elég hálás Zsuzsinak! Milyen szerencse, hogy arra a topiktalálkozóra ebből hozott! Teljesen rákaptam a muffinsütésre. Eleinte biztosra mentem, csak csokis-meggyeset csináltam, mert az volt a kedvencem. Mindig étcsokit használtam, mert jól egyensúlyozta a tészta édes ízét a kicsit kesernyés csoki és meggy. Néha kihagytam a meggyet, mert Ági, a sógornőm nem szereti. De ennél többet nem igazán variáltam rajta. Egészen mostanáig. Ahogy kevertem a szokásos tésztát, eszembe jutott, hogy most talán másképp kéne, mint eddig... Elővettem még egy tálat, a tésztát két részre osztottam: egyik felébe fahéjat, étcsokit és mazsolát kevertem, a másikat fekete kakaóporral indítottam útnak, majd minden egyes formába tettem egy szem málnát (azért teljesen mégsem tudtam magamon és az étcsokimániámon uralkodni, ugyanis a málnás muffinba is került csoki). Valahol ezen a ponton kapott el igazán a gépszíj, és kitaláltam, hogy többféle cukormázat fogok készíteni, aztán fel is díszítem a mázas sütiket. A végeredményt az a blog alján és tetején is meg lehet tekinteni, még majd pár kedvenc képet teszek fel ide is. (jaj ez a képfeltevés még némi gyakorlásra szorul...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése