2010. április 5., hétfő

Boldog húsvétot hímes tojásssal :)

Julinak ígértem tortát a mai ünnepi ebédhez. Eleinte nyuszit akartam, de végül a hímes tojás mellett döntöttem. A gyerekek kedvéért mosolygós arca is lett a tojásnak. A torta két csokis piskótából áll, közötte eperkrém van, a tetején pedig a puncstorta mintájára jól formázható masszát készítettem összetört piskótából és eperlekvárból, ezzel tudtam domborúra formázni a tortát. A tortán fehér marcipán bevonat van, és minden díszítés is marcipánból készült, úgyhogy marcipánrajongók előnyben :)

2 megjegyzés:

  1. Fáradhatatlan vagy Réka, eszméletlen mennyi mindent sütöttél és hogy van ennyi energiád 3 gyerek mellett betegen? Le a kalappal. Kár hogy nem tudom megkóstolni, bár nem mintha kellene nekem nekem a sok édesség!

    VálaszTörlés
  2. Az az igazság, hogy elképzelhetetlen méretű energiaraktárral rendelkezem, így osztotta a Jóisten :) Nekem meg az a dolgom, hogy ebből a lehető legtöbbet kihozzam :)
    A család szerint egyébként finomak lettek a sütik, lelkesen kóstolgatták. Dani kóstolás címszó alatt négy muffint nyomott be kevesebb, mint két perc alatt. A gyerekeknek is ízlett, de ők most csokiban utaznak, azzal a sütik nem vehetik fel a versenyt :)

    VálaszTörlés