2010. április 17., szombat

Eperszerelem - avagy a receptek házasságra lépnek


A házasság előzményei: a múltkor készített epertiramisúnak nagy sikere volt, Férjem kérte, hogy csináljak újra. Ugyanakkor Zsuzsinál láttam egy szimpatikus mascarponés tortát, Cica oldalán meg is találtam a receptet.


A házasodó felek: az epertiramisú epres szósza esküdött örök hűséget Cica mascarpone krémjének.


A tanúk: piskóta és étcsoki.

A ceremónia: összeturmixoltam a szósz hozzávalóit a már korábban leírt módon, annyi különbséggel, hogy a most vett eper már nem volt annyira ízetlen, mint a múltkori, így most kevesebb eperlekváros rásegítés kellett. Ezt követően elkészítettem a mascarpone krémet: fél kiló mascarponét összekevertem 3 deci tejszínnel, adtam hozzá vaníliáscukrot és porcukrot. Fogtam egy tálat, beledaraboltam a csokispiskótát (az ő története majd holnap jön, hiszen nem a padláson találtam egy nagyobb maroknyi piskótát, természetesen egy torta maradéka), ráöntöttem egy kis eperszószt, majd mascarponét, aztán daraboltam bele egy kis étcsokit, tettem rá újabb réteg piskótát és babapiskótát is a gyerekek kedvéért, aztán még egy réteg eper, mascarpone, és jöhet a díszítés: félbevágott eperszemek, csokidarabkák és csokireszelék.


A boldog pár és a násznép az esküvői fáradalmak kipihenésére a hűtőbe vonultak vissza.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése